Glasögonorm

Ja, i väntan på besked... Ringde nyss o beställde tid för en synundersökning, ser ju så jäkla dålig på nära håll, kan ju vara en bidragande orsak till att jag har ont i huvudet dagligen. Inte så kul o se dåligt, speciellt när man sitter i kassan.. Det är hemskt när streckkoderna inte går in o man ska se vad det står.. Kunderna tror typ att man är dum i huvet när man har varan 5 cm från ögat. Haha :P Det värsta är att det kostar 300 spänn för en jävla undersökning, rena rånet ju!! Och sen om man behöver glasögon typ 2-3 tusen till. Usch o fy! Men helt klart värt för att slippa huvudvärk, om det nu är det som är problemet.

Med tankte på jobbet, just nu så är min pappa bortrest så då har jag ockuperat hans säng. Så har legat brevid mammsen inatt och hon har typ drömt heel konstiga drömmar hela natten.. Men efter den sista drömmen så vaknar hon upp med ett ryck, och när hon vaknar så hör hon mig ligga o prata och det jag ligger o säger i sömnen är;
(Med ett glatt tonfall och ett leende på läpparna)
- HEJ
-Var det bra så?
-Ja, då blir det 29.90.
Haha vadå arbetskadad? Well, well.

Aja, nu ska jag kila, skriver kanske mer ikväll =)

Nathalie

Vad tycker du?
Postat av: bella

När du är inne på youtube så finns det en "embed" länk på högersida om videon.. hela den kopierar du och sen går du in där du skriver ett nytt inlägg och längst upp där du kan välja bland olika saker står det "html". Där trycker du och klistrar in länken och trycker på uppdatera! :) Sen är videon i inlägget! :)

2008-02-27 @ 19:10:42
URL: http://buus.blogg.se
Postat av: lisa

hahahaha.. jg skulle ha dött av flabb om jag vaknade och hörde dig säga så i sömnen :D haha!

2008-02-27 @ 19:56:38
URL: http://www.lisaaronsson.blogg.se
Postat av: Hanna

hahaha. jobb skadad ;)

2008-02-27 @ 22:04:39
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0