Balklänning

Mums på en skoldag på 2 lektioner som man bara läser dikter på.. sånt tycker vi om!

Jag är så överlycklig.. Förra veckan hittade jag min balklänning, och jag är heeelt kär..

Så idag åkte jag och Jennifer dit igen för att jag ville testa den en gång till.. och jag verkligen älskar den!
Lyckades även få Jennifer att hitta sin älskling.. :) Känns så jäkla underbart att allt är fixat, balklänningen, baldejt, skor och inte minst naglar & hår har jag beställt tid till. Känns så jäkla underbart. Det enda som är kvar att fixa är skjuss dit, och det känns som det minsta problemet! Så lättad.

Nu sitter jag o väntar på att lisa ska komma hem från skolan så vi kan ta en underbar promenad med vovvarna :D

Puss o Hej från Världens Lyckligaste Tjej ;)


image93

image96

Min balfrisyr (mörkröda rosor);




Jennifer's klänning



Nathalie

Vad tycker du?
Postat av: jojsie

snygging du kommer va baby:) allt bra med dig? =)

2008-02-13 @ 20:17:54
Postat av: Hanna

Snygg blogg:) Och snygg klänning! Tråkigt att jag missar. Vem ska du gå med?

2008-02-13 @ 22:50:17
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
Postat av: Anonym

den klänningen du ska ha var jätte fin :)

2008-02-13 @ 23:01:34
Postat av: Hanna

Jasså alexandras brorsa? Det gör du rätt i ;) haha. Ne det får vi hoppas att jag inte har :) Ne jag och Madde åkte cab. Resten åkte limmo.. men dom var ganska opålitliga.

2008-02-13 @ 23:22:50
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
Postat av: Hanna

Dom hade typ dubbelbokat Sandra & dom med ett annat gäng. Sandra och dom hade tur.. dom fick tiden dom hade blivigt lovade.. medan dom andra fick stå och vänta och endast fick åka fram till själva balen. (Man blev lovad typ att åka i 1 h eller så innan) Detta var några i örebro.

2008-02-13 @ 23:28:55
URL: http://hannaevaisabella.blogg.se
Postat av: sarah

gud vad fin klänning! :)

2008-02-15 @ 19:15:16
URL: http://sarahhenrysson.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0