unna sig

imorn är sista dagen på 2008, det har varit ett bra år, riktigt bra. bal, student, napa, ah u name it. jag önskar att jag kunde ta mig tillbaka till den där morgonen när mamma väckte mig, jag öppnade ögonen och jag skulle ta studenten, så overklig känsla.. den gick lixom inte att förklara, jag stod där o lockade håret o satt på mig min vita klänning och till sist studenmössan. det känns som igår även fast det var mer än ett halvår sedan.. det är sjukt att tiden går så fort. om ca fyra månader fyller jag 20, o sen i början av juni går min prövotid på körkortet ut.. två år sen jag tog körkort? det är fan heelt sjukt.


o med nytt år följer även nyårslöften, även fast det är jävligt överskattat. men i år har jag två löften, sluta röka och gå ner i vikt. beachgirlnollnio vare va? Ja men det ska väl inte vara så svårt. Kommer nog gå i ide i nån månad, men de äre nog värt :)

förövrigt så är jag så sjukt fruktansvärt grymt förbannad. sliskiga människa, gå under jorden snälllllaa.

imorgon så ska jag jobba till fyra därefter kommer fanny o hämtar mig sen bär det av till degerfors där det bli trerätters o lekar med goa vänner :) sen firar vi tolvslaget med skumpa, me like. hoppas erat nyår kommer bli lika bra som mitt.

hörs nästa år ;)


napa -08

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0