memories

En tanke slog mig ikväll. Ibland undrar jag var människor tar vägen. Jag fick tankarna på en viss person ikväll. Vi delade så mycket. Och sen helt plötsligt... ingen kontakt. Fast det var väl egentligen mitt val att det skulle bli såhär. Men ibland blir man bra nyfiken. Vad gör du just nu? Hur ser dina dagar ut? Vad jobbar du med? Är du lycklig?

Ibland har jag bara lust att ta upp telefonen o ringa. Idag är vi säkert helt olika personer. Det är ju lite det jag vill ha svar på. Fast å andra sidan så var du ett svin. Så egentligen är du inte ens värd det här inlägget. Åå tänk om du visste om att jag tänker på dig just nu, o att ja skriver om dig... Nästan lite pinsamt....



Darin - Breathin' your love (acoustic)

Vad tycker du?
Postat av: Julia

2008-12-22 @ 02:19:57
URL: http://ju
Postat av: Julia

Jag vet :D men coolt ändå..

2008-12-22 @ 02:20:34
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0