Juldagen



En mycket trevlig kväll och natt.

De får jag lida för nu.. Är helt totalförstörd i kroppen. Jobbade igår från tre till åtta. O när nathalie inte får mer en fem timmars sömn så blir det inte bra. Men kul var det! O idag ska jag iväg o jobba igen.. åhh pallar inte. två till sex, inte speciellt lång tid, men de är jobbigt att bara ta sig dit.

sov skit konstigt inatt, en viss person höll på o ringa mig hela natten o så vaknar jag till av det typ vid två inatt, o jag var helt säker på att klockan var två på dan, så jag hoppar upp ur sängen o slänger på mig jobbarkläderna (skulle börja jobba vid två) o är påväg ut genom dörren o jag förstår att det fortfarande var natt.. haha! då var det skönt att gå o lägga sig igen...

undra vad som händer ikväll då.... :)

Vad tycker du?
Postat av: bella

mysigt o träffa dig igår :)

2008-12-27 @ 23:29:28
URL: http://bembe.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0