ett vandrande apotek



Det kan man lugnt säga att jag är. Tur att man har en mamma som kommer med alla sorters mediciner för att få mig frisk. Min mamma är en bra mamma. (bäst mamma)

Jag märker verkligen såhär när jag är sjuk hur beroende jag är av att träffa människor. Inte ens när jag är sjuk kan jag hålla mig ifrån mina vänner. Jag blir uttråkad för lätt. Men det kanske är ganska logiskt ioförsig. Hur kul är det att sitta instängd i en etta på dahlgrensvägen? Inte så kul.

Inte så positivt inlägg, men finns väl inte så mkt positivt att skriva om sjukdomar.

Snart kommer hjärtat hit. Skönt med sällskap :) Puss

Vad tycker du?
Postat av: fannni

jag kommer också, jag vill också bli kallad hjärtat!

2008-12-18 @ 13:43:57
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: knäckehäxan

tjipp tjillivipp fröken östberg!

2008-12-18 @ 23:12:16
URL: http://bembe.blogg.se/

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0