dålig uppdatering

ja, extremt dålig uppdatering på mig. det har sina skäl. o det är inget som jag behöver tala om här.

sitter för tillfället hemma hos emelie. men hon är inte här. hon är ute o går med sandras hund. jag pallade inte att följa med, har sån otrolig mensvärk. var längesen jag fick känna på det så hade nästan glömt hur olustig känsla det är.

var nyss o fika med lite grabbar o tjejer. mycket trevligt.

det är fel på mig. jag är så deprimerad. jag hatar det här. mörkret. det ska inte vara såhär. det ska inte vara kolsvart ute klockan fyra. det är förjävligt. jag får trösta mig med mina underbara vänner. innekvällar med mys framför tvn. visst det är trevligt. men jag är en person som vill vara ute o röra på mig, känna hur solen värmer i nacken, mysiga kvällar/nätter på stranden men en brasa och en karl som sitter o spelar gitarr.

sommaren som kommer nu är min sista här i sverige på ett bra tag. sen försvinner jag härifrån.

anna nalick-breathe

Vad tycker du?
Postat av: fansi

natta din sparvel, svara på ässämässet jag skicka dåe. jag vill göra nåt and i miss ju faktiskt!

2008-12-08 @ 17:07:59
URL: http://schfanny.blogg.se/schfanny
Postat av: Alexzandra

Vem blir väl inte deppig i det här mörkret :-S Nog för att det är mysigt med en fika med vännerna men det skulle gärna bytas ut mot en strand med vännerna på bali eller något! Helst skulle jag vilja stoppa huvet under kudden till bättre tider :D

2008-12-08 @ 18:38:50
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: malin g

oh. du SKA åka utomlands! dra iväg till asien lr usa vettja.. vad har du att förlora!? allt här finns ju kvar om du skulle vilja tillbaka.. :) sen äre ju det här med vintern. jag är som du. är sjukt depp ibland, o det infaller alltid under höst/vinter. inget roligt alls.. men man får trösta sig med att det blir bättre! det bästa man kan göra ju när man är depp tror jag är att börja med nåt nytt. hitta nånting du tycker är kul att göra.. o gör det när du är depp. typ simma kanske.. lr stick till gymmet o yoga;) puss på re pärlan

2008-12-09 @ 12:39:59

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0