Sportens dag.

Denna dag kan förklaras som sportens dag, vaknade kvart i tolv av att Julia ringde och väckte mig. Vi hade planerat att åka ner till Valla och kolla på Herrhandboll, och så blev fallet. Pappa skulle stå i mål och det gjorde det hela lite x-tra roligt. Gick inte så bra för pappsen, men för övrigt så gick det ganska bra för laget även fast de förlorade, med 5 mål. Arvika hade grym målvakt. Det var det som gjorde att de vann.

Efter det så åkte vi hem till mig o softade, sen ringer Jennifer och säger att det är Hockey i Kga, så vad gör man inte. Vi åkte in, det var najs, men kallt. Burr, vinterjackan med till Hockeyhallarna framöver :)

Sen blev det Kronhallen nästa för att införskaffa oss lite käk. Vaniljkesella, hallon, naturgodis, de nya delight chipsen, energidryck och coca cola stod på menyn. Naaaajs. 
 
Sen kom det lite chick's n' dicks, och vi drog igång Alias. Vilken extremt roligt spel. Måste bli fler gånger. Fettnajs!

Just nu sitter jag här med Snobben i knät, han är så mysig nuförtiden. Puss på han. Ska snart gå och lägga mig. Gött med en ledig Söndag för en gångs skull.


Nathalie


ps. hittade lite gamla bilder förresten, check it out. ds.


Vad tycker du?
Postat av: Julia

tack för helgen gumsan, har vart uuuurmys. längtar till llovet. då ska vi ha de bäst!

2007-10-22 @ 14:53:54
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: bella

Hej på dig.. påtal om gamla bilder, dyk in på min blogg nån dag så får du nog se dig o mig haha ( såg att den där hanne stog bakom också haha ) hoppas allt är bra med dig, träffade din mor inne på gymet igår förresten! :) puss

2007-10-24 @ 19:33:20
URL: http://buus.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0