Nytt liv på G.

Var ju ett tag sen man skrev här, men nu är det väl dags igen.

Ja, då har man satt igång med sitt nya liv. Det började i måndags och jag har hållt mig på banan. Känns förbaskat bra :) Börjat spela handboll igen, och det är så kul, har saknat det som fan. Men nu är man back on track.
Kom typ nyss hem från träningen och nu sitter jag här med jennfa. Min tös de!

Idag har även jag, jenn, jennifer & johanna varit o kollat på hedens lille hoffa(bennniiii;)) åhhh sötast eveeer. vill oxå ha en liiiiten liiiten:)

Imorrn blir det till o jobba kväll, och på lördag blir det jobb och mys at my place med lite specialtaco, ansiktsmasker och jacuzzi:) Låter fint det.

Aja roligare en såhär var jag inte ikväll. Kanske kommer bli roligare nån annan dag, enjoy!


 


Vad tycker du?
Postat av: Jennifer

du är min röööv ;)

2007-10-12 @ 13:21:52
URL: http://bluue.blogg.se
Postat av: Julia

hun, du har uppdaterat, go girl :P fortsätt så ;P KISSES

2007-10-12 @ 14:17:47
URL: http://juvlijja.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0