Myshelg.

Denna helg har bestått av jobb och mys. I fredags var det kronhallen som gällde då jag jobbade 17-21.15, då åkte jag hem direkt och gick en promenix & käkade gröt. (gud vilken fin festmat på en fredag) För på lördagen var det till att gå upp tidigt och jobba igen, 9.15-16.

Efter jobbet så tog jag med mig Julia till dfs, därefter så åkte vi till Svartå för att hämta upp Jennifer som hade fått massage av Amandas syster, din lyllos. Jag vill oxå, Jag kom just på att jag har presentkort på Hudfixar'n i Kga som jag fick när jag fyllde 18, kanske dags att ta ut det snart. Nu när det börjar bli lite kallt och burrigt så skulle väl det vara skönt. O ja. Ska nog gå in dit och beställa imorrn, har även ett presentkort på ansiktsbehandling som skulle sitta fint. Ska fixa det nån dag med! :-) Aja,.. Iallafall. Sen åkte vi och hämtade upp Nattis, o sen bar det av till kronis för att inhandla kvällens mat. Bakad potatis och räkor fick det bli, sen köpte vi även gurka/morötter & dipp. Snacka om nyttig kväll, inget godis förekom och jag tyckte att vi alla var grymma ;-) Sen lite senare så kom Linn & Cilla oxå. Kvällen bestod av rökning, bad, spel & beck. Mycket trevligt må jag säga. Thanx guys. Guld!

Idag så vaknade jag upp med Jennifer vid min sida, ingen Linn var kvar, hon hade redan hunnit åka till jobbet när vi vaknade. Stackare.. Jag o Jennifer städade lite sedan åkte vi ner till Ralf's och köpte sallad. Det var mumsigt. Lite senare blev det fotboll med Lisa & Jenn. haha, det var kul. Sen så åkte jennifer hem och jag o Lisa bestämde oss för att spela bingolotto för ovanlighetens skull, men när vi kom ner till kronhallen så hade dom slutat sälja bingolotterna. crap. Så vi åkte hem till mig och checkade Amarican Pie. Sen kom Love också. Sen så nu för en stund sen så åkte dom hem. Tack för helgen mina små gummor.

Nu har ni fått lite njutbar läsning för er som är intesserade ;P
Dax för sängen, Tjing!

Nathalie


image13

Vad tycker du?
Postat av: lisa

tack för en mysig helg natta :)

2007-10-16 @ 08:49:12
URL: http://www.lisaaronsson.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0