Foto...

image15




Jag älskar verkligen o fota, om jag är så vidare värst vet jag inte, men huvudsaken är att det är kul. Så fettenormtkuuul. Ska försöka sälja min kamera nu, så jag kan köpa nån bättre. Den jag har nu är en Canon Powershot S3 IS. Det är en jättebra kamera, bra macro funktion, bra zoom och grym bildkvalité för att inte vara en systemkamera. Den är typ ett mellanting mellan vanlig digital och system. Men nu vill jag nå högre höjder så därför vill ja sälja :P Finns bara ett problem och det är de att det är så jävla dyrt med hus och objektiv och allt till en sån kamera jag vill ha. Men som sagt, om nån är intresserad o köpa min kamera så är den mer än välkommen att höra av sig ;) tss. 

Idag har jag pluggat typ ända sen jag kom hem, och håller på fortfarande. Islam är inte så vidare värst intressant om jag säger så. Religion Suck's. Ska väl försöka göra klart det där nu så fanny och jag lyckas göra våran redovisning imorgon, We are the Chicks of the Islam!!! haha... Bull.

Ska förresten fota Lisa på fredag inför en fotouppgift i skolan, ska bli enormt kul, har massa ideér. Och snyggaste modellen såklaart ;) Kommer bli Great!.

Nej nu ska jag plugga, sen blir det promenix o sängen, är så sjukt trött!..
Gonatt


Nathalie




Vad tycker du?
Postat av: lisa

NATTAAAAA :D klart jag är redo för fredag. yeah, tell me bitch.. jag vill veta alla dina idéer :D kommer nog bli skit bra!!

2007-10-17 @ 08:20:02
URL: http://www.lisaaronsson.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0