'''''''''''''

image26



Usch... Jag känner mig så sliten och trött.. Vill bara gå under jorden. Jag är helt frusen & sådär rödmosig om kinderna sådär som man brukar känna sig när man börjar bli sjuk, men jag ska fanimej inte bli sjuk.. Men brukar dock tajma det så bra till lovet, men nu ska ja fanimej inte bli sjuk.. Nått lov kan väl han däruppe låta mig var frisk?


Dagen har bestått av träningsvärk och knäont. Skit att det alltid ska komma tillbaka som fort jag börjar anstränga knät. För er som inte vet så har jag en fruktansvärt irreterande korsbandsskada. Så ni förstår att gymträning behövs.. men när  tusan ska man ha tid med det?

Nu blev ju detta ett ganska deppigt inlägg, så man kan ju lika gärna fortsätta. . . . .

Jag vill ha energi, så fort skolan är slut och man ska ta sig till busshelvetet så ändras hela humöret, man blir seg & trött. Sen när man kommer hem så tvingar jag mig ut på en promenad, även fast hela kroppen säger nej... Usch det är så hemskt.. och så förbaskat kaaaallt... Jag hatar verkligen den här perioden, visst, det är fint, men vilken människa i världen mår bra utav kyla? Och utav att veta att vintern är påväg? Inte jag iaf, jag är inte en sån människa. Jag vill ha värme, sena sommarkvällar, bad, utflytker o bara allmänt må bra i kroppen, nu går man och spänner sig hela tiden, det känns som hela kroppen förruttnas och ansiktet bara krymper ihop till en liten boll. En kall boll. Nej uschamej, Sommar & Student, kommer ni snart?? Längentar så till den där fina sommardagen som bara är till för oss, just oss, vi 89;or. Vi går upp tidigt på morgonen och gör iordning oss, vidare till champangefrukosten, därefter till aulan, (där jag för allra allra sista gången kommer sätta min fot) för att senare släppas fria... Är det nån mer än jag som längtar så oooootroliigt mycket?

Men åter till något lite positivare. Karlstad på fredag, det ska bli så grymt kul. Ska bli bajfullare än på länge.

Tjillevippen/

Nathalie


Vad tycker du?
Postat av: Julia

fan jag riktigt rös när jag läste din längtan mot studenten. Jag läääängtar så, det ska bli såå himla kul asså !

2007-10-25 @ 17:11:53
URL: http://juvlijja.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0