Som vanligt.

Japp, som vanligt så försover jag mig. Men hur meningslöst känns det inte att gå i skolan från 10 till 12.
Kan lika gärna vara hemma o umgås med farmor och farfar. Japp. Så känns det. 
Är oerhört trött även fast hela helgen har varit soft,. kan nog aldrig komma ifrån min trötthet.
Idag ska jag ut och övningsköra med mamsi =) Börjar bli lite nervös faktist.
Det är ju inte så långt kvar nu. Pirr.Pirr.

Snart sommarlov, bara att hålla ut lite till nu. Men vart tusan är solen?
Fick lite försmak igår, men idag är det pissväder. Det äv väl bara att vänta.

Måste in till Örebro ngn dag och införskaffa lite nya grejer. Fick ett presentkort på H&M på 500:-, det kommer man nytta av förmodar jag!=)

Nej nu blir det chill. Youtube.com står högst på listan, min förnuvarande bästa vän :-)
Goo goo dolls - Iris, den kan aldrig bli ut tjatad. I love It.
Pussss.


image2
 

Vad tycker du?
Postat av: Jenn

Va fin du är my love =)

2007-05-28 @ 16:21:28

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0