Nervös

Fan vad jag är nervös, funderar nästan på att skita i det.. känns inte som den passar min röst.. antingen måste jag köra stenhårt o skita i vad alla andra tycker, men jag vill ju samtidigt inte att publiken ska behöva hålla för öronen! haha fan va får krupp på det här.. inte lättaste låten heller.. baah.. blir galen!!

aja, gårdagen var iaf super rolig, var i k-hamn och festa hos emelie, som fyllde 21. var superkul =) kan inte göra mer än o tacka, allt var perfekt =)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sänggående =) gonatt!


Nathalie

Vad tycker du?
Postat av: Jennifer

Tack älskling! klart vi ska göra det, men utan dig och lisa funkar de aldrig ;) pusss bästa!!

2007-12-19 @ 23:13:48
URL: http://Bluue.blogg.se
Postat av: emelie

du var skitbra på bästivalen =)

2007-12-22 @ 10:48:50

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0