Julafton

Idag är det Julafton, för er som inte visste ;) Paketöppningen är väl det som gör denna dag så rolig, och släkten såklaart.. Åhh älskar er så himla mycket!! Ni är bäst!

Började julen som vanligt med våran interna paketlek imorse, orkar inte förklara den, men den är jävligt rolig iaf :) sen blev det att käka det största julbordet jag någonsin sett. Men åt bara potatis lax och gravlaxsås som är min specialité ;D

Sen blev det kalle, som vanligt. Därefter blev det paketöppning.. Fick mest pengar, och lite smågrejer sådär! Heelt ok. Det var ju pengar jag önskade mig så! :) Så nöjd så.. Sen blev det guitarr hero,, vi fick en till gitarr idag oxå, så  nu är det lite roligare att kunna spela två :D Därefter blev det lite spel, sen promenix o bastu, och nu sitter jag här och kikar på "tomten är far till alla barnen"  den hör till på Julafton, så jäkla bra :)
Det var min underbara Julafton, hoppas eran har varit miinst lika bra :D


Julpuss / Nathalie

Vad tycker du?
Postat av: Julia

låter mys gumman ! ha en fortsatt trevlig jul, o ha de kanooon ikväll :P

2007-12-25 @ 14:34:45
URL: http://juvlijja.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0