inte min grej

image52                
Jag kan inte låta bli, har spanat in dessa skor hur länge som helst. Jag bara måste ha dem.... Love them...

image50 
Denna klänning från asos är så grym. Så enkel men helt fantastisk.
image46 
Denna är oxå från asos, jag verkligen älskar den! Men avvaktar lite..

image47 
Denna fuskpäls är från H&M, tycker den är helt OK, 149:- då är det ju inget att tveka på.. It's already mine....



Inte min stil direkt att lägga upp massa bilder på snygga kläder, men har spanat hela dan, så jag var bara tvungen. Dessa grejer är nått jag vill ha just nu, men ska försöka mej på att sy en egen nyårsblåsa, kan bli kul!! Så mycket roligare att ha nått på sig som ingen annan har.. wiiie, I will try!!

Vad tycker du?
Postat av: Julia

go for it ;P

2007-12-06 @ 12:11:49
URL: http://juvlijja.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0