haha... patetiskt

jag tror jag dör av flabb, har det nånsin varit roligare... verkligen? hahaha


Idag kom jag till skolan, i tid *wohoo, applåder för Nathalie Östberg..
Hade lite ont i magen när klockan var runt tio, trodde jag var hungrig, men icke
Åt lunch och efter det höll jag på att seriöst dö.. pappa fick komma o hämta mig
låg raklång i bilen hem och tillslut var vi framme, värmde en värmekudde o la mig
på soffan. sen blev allt bättre, somna till o sen när ja vaknade så var det bättre,
tack och lov.. brukar få nån såndär attack typ var tredje månad, o det är inte kul..
men ja lever och mår bättre så ni vet ;)


Vaknade förresten imorrse av att mamma säger "bollhallen har brunnit ner" trodde
hon skämta, men det var sant, åkte ner och kollade, var runt halv 8 och då fanns
inte bollhallen kvar längre, den sista väggen höll på att brinna ner..
Så jäkla sorligt, det var ju lite av degerfors stolthet. Tycker synd om alla som
går fotbollsgymnasiet, vart ska dom nu spela? eller alla dif:are, åtorpare & svartåare?
Kommer ju ta minst ett år att bygga upp en ny hall. Sorligligt men sant.

Allt för mig


Nathalie

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0