Gårdagen

image54      Nykter brud!! :P


Så himla kul.. Meeen stressigt! =) Började med att jag o Julia åkte in till öret för lite shopping, hittade några fina grejer, köpte ett linne med massa roliga filurer på, och en "knutte jacka" :P skit snyyyggg. aj love IT! sen köpte jag även en parfym och lite julklappar till mammsen.. dyrt kalas blev det =)

därefter skyndade vi oss hem, åt mat och hoppade in i duchen.. stressigt värre.. gjorde oss iordning och sen åkte vi till Amanda i svartå där det erbjöds födelsedagsfest.. det var mycket trevligt =) sen vidare till statt där det var ladies night. how nice! tyckte inte att salmingkillarna var nått i min smak, nej usch. fick iaf ett efterfesten-nyckelband, och det var vad jag ville ha =) så jag blev nöjd iaf.. haha

kvällen var iaf riktigt trevlig. roligare än förväntat. sen kan man ju alltid ta det lite lugnare med alkoholen. men klok i efterhand kan man ju alltid vara =)

aja, nu ska jag bada jacuzzi och relaxa som aldrig förr.. tjingeling


Nathalie


Vad tycker du?
Postat av: Julia

skulle ha stannat på lite jacuzzi :P

2007-12-09 @ 17:42:34
URL: http://juvlijja.blogg.se
Postat av: Julia

Min brud e alltid snyggast ;P

2007-12-09 @ 22:56:34
URL: http://juvlijja.blogg.se

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0