Danssugen..

Please don't stop the music.. Blir man en aning danssugen när man lyssnar på den låten?? Ooojaa!! Vill bara ha helg, så jag får dansa =))  jajajaaja!!!!!

Idag har jag varit så extremt duktig.. var kvar i skolan efter jag hade slutat och pluggade. Tog tag i psykologin som har hängt över mig ända sen ettan.. Och nu är det klart. Är jag inte duktig? :) Jag tycker det iaf.. Så nu har jag bara lite geografi kvar, naturkunskap och teckespråk :P En sak avklarad iaf, känns oerhört bra =) Ska ta tag i det andra oxå!!


Förresten, snart är min lilla älskling påväg :D Wiiiieeee!!!!


image55


förövrigt så saknar jag lisa som en tok... jag är inte hel utan henne!!!!


Nathalie

Vad tycker du?

Skriv precis vad du vill =)

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mejl

Vad heter din blogg?

Säg precis vad du vill =)

Trackback
RSS 2.0